Štítky

13. 8. 2012

And God said...Let´s go shopping!

Ahoj!

Tak je za mnou první den nakupovacího Marathonu :D Splnila jsem úkol a zašla do Lush. Do výbavičky mi přibyla Mask of magnaminty (zrovna ji mám na obličeji :D ) a Bubblegum scrub. Musím říci, že na příjemnější prodavačky v Palladiu nenarazíte :). Dostala jsem vzoreček medového sprchového gelu a noviny Lush. Pak jsem neodolala a navštívila Topshop. Koupila jsem si tam úplně parádní jeggins <3 Bohužel slevy už pomalu, ale jistě končí a i sebemenší nákupek mou peněženku tenčí. Ani tato skutečnost mě neodvrátila od mini nákupu v DM, kde jsem natrefila na šampon Alverde pro jemné a řídnoucí vlasy, o kterém jsem četla na jednom blogu. Tak se těšte, že na něj udělám recenzi, až zjistím, jestli je vůbec k něčemu :D Jinak jsem dneska hodně unavená, nevěřili (věřili) byste, že v Palladiu a vůbec v celém centru je tolik lidu, že by z toho jeden chcíp :D

Tak zítra už konečně snad napíšu i něco čtivýho a praktičtějšího :D

Žádné komentáře:

Okomentovat