Štítky

15. 8. 2012

Kam s tím?

Některým by mohl být nadpis povědomý a někteří by si mohli uvědomit, že nejspíš řeším takřka "nerudovský" problém, protože jeden z jeho nejznámějších fejetonů měl podobný název (Kam s ním). Známý český spisovatel, ale určitě neřešil to co řeším nyní já! (On chtěl jenom vyhodit slamník :D ). Nevím co mám dělat s oblečením, které 1) už dlouho nenosím 2) nosím až moc často a podle toho vypadá 3) nesluší mi 4) špatná velikost 5) prostě velký omyl. Nemám to srdce ho jen tak vyhodit, to je přeci jenom škoda, nadruhou stranu nemám ani "koule" na to ho prodat, protože se mi moc nelíbí, že bych měla chtít peníze za použité oděvy. PROTO SE VÁS PTÁM. Co s tím má dělat?

PS: Všimněte si toho, že sem si tam vyfotila i nohy, jsem prostě rozený fotograf :D

2 komentáře:

  1. Některé věci vypadají podle mě moc hezky :) Pokud je nechceš prodávat tak je třeba někomu daruj, já dávám oblečení mladší ségře a vždycky má radost. Jsou to pěkné kousky a určitě potěší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, jsi rozený fotograf, ta fotka poslední se ti fakt povedla! :D
    Když je nechceš prodávat, tak je někomu dej, mladší ségře, mladší sestřenici.. prostě někomu známému :D :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat