Štítky

28. 10. 2012

No money? No funny!


553956_430350897021192_1426852908_n_large

Zdravíčko
teď bych měla dělat asi tak miliardu zbytečných úkolů, ale já si řekla, že se alespoň trošku pokusím napravit svou nenapravitelnou lenost  a napíšu aspoň jeden naprosto pointlesovej článek. Poslední dobou se jenom učím. Dokonce ani nespim :D Ale ani škola nedokáže zničit moji závislost na kosmetice a poslední dobou i na oblečení. Došlo to tak daleko, že můžu s čistým svědomím říci, že jsem švorcová a nemám už ani grešli ve svých děravých kapsách. A zrovna teď mi musí docházet snad všechno co potřebuju k přežití. Děsím se dne, kdy z makeupu nedostanu nic co by se za nehet vešlo. Proto se ptám jaký makeup je dobrý a za přívětivě lidovou cenu?
Stává se vám často, že pořád jenom utrácíte a utrácíte až nemáte co dál utratit?Mimochodem jsem trochu propadla závislosti jménem Votoč vohoz. Neříkám, že je to plný krásnýho oblečení. To fakt ne! Ale i zrno se mezi tím plevelem dá najít :D

Mimo jiné mám teď plánu trošku míň zanedbávat psaní na blog takže by se tu mohlo objevit něco jako minirecenzička na Benefit a jiný nekřesťansky i křesťansky drahý značky :)

See ya XOXO

Žádné komentáře:

Okomentovat