Štítky

10. 8. 2012

Daily care aneb má snaha o uspokojivou pleť.

Zdravím,
teď přichází na řadu takový ten typ článku, který musí publikovat snad každá holka co se aspoň trochu snaží psát o kosmetice. A jak že se to každý den starám o svou pleť? No rozhodně jsem hodně ovlivnitelná, takže pokud si někde přečtu, že zrovna tento a tento výrobek je zaručeným prostředkem proti mastné a lehce pupínkovaté pleti (moje diagnóza :D) tak si ho koupím a vyzkouším. To znamená, že "čističe" a "vylepšovače" pleti hodně střídám. Přesto vám představím ty TOP produkty, po kterých jsem tento měsíc sáhla.

Micelární voda BIODERMA Sébium
Asi nejlepší pleťová voda, se kterou jsem se kdy setkala. Její sestra Sensibio je taky výborná, ale moc mi nevyhovovala její "ozónová" parfemace neparfemace. Sébium je vytvořena pro smíšenou nebo mastnou pleť a jejím cílem je regulace kožního mazu a hloubkové čištění pleti (to píšou na obalu :D ). Musím říci, že splňuje co slibuje! Používám ji každé ráno a večer, pleť mi vyčistí, nedráždí a zhruba po dvou týdnech mi přijdě, že se mi ten obličej zase tak moc nemastí! :D

POZITIVA

  • vyčistí, odmastí a splní vše co má na 100%
  • nedráždí, může být použita i jako odličovadlo
  • velké balení (500 ml)
NEGATIVA

  • cena (500,-)
  • dostupná pouze v lékárnách


Alpa Francovka
Pro mě malý zázrak. Po každém vyčištění pleti pleťovou vodou kápnu trochu Alpy na odličovací tampónek a potřu lehce každý pupínek, který se stáhne a rychleji uzdraví. 

POZITIVA
  • vyčistí a stáhne každý pupínek
  • velmi příjemná cena (25,- za 60 ml)
  • dostupnost v každé drogerii
NEGATIVA
  • štípe

Sudocrem
Tak ten určitě všichni znáte! :) Četla jsem o něm snad na každém blogu, tak jsem si řekla, že vyzkouším, zda-li je to opravdu takový zázrak (ano nevěřila jsem mu! :D ) a máte pravdu. Zahojí pupínek dřív, než se na obličeji objeví v "celé své kráse".

POZITIVA
  • funguje, opravdu funguje!
  • cena 150,- za 125 gramů
  • vydrží měsíce
NEGATIVA
  • je to bílá hutná hmota, takže jenom na noc nebo na doma :D



Avéne Jemný čistící peeling
Asi před třemi týdny jsem se rozhodla koupit si nový obličejový peeling, v lékárně mi doporučili tento. Požívám ho dvakrát týdně a jsem zatím docela spokojená. Pleť krásně vyhladí a zbaví šupinek. 

POZITIVA
  • nedráždí, čistí, peelinguje jak má
  • nekomedonní
  • obsahuje roztomilé červené kuličky
NEGATIVA
  • cena 385,-
  • obsah pouze 50 ml
  • dostupný jen v lékárnách
  • je neparfemovaný, ale i přesto "smrdí" jako lékárna nebo čekárna u lékaře


BIODERMA Sébium Mat
Zmatňující gelový krém od Biodermy, který by se měl použít každé ráno po vyčištění pleti, slibuje dlouhotrvající zmatňující efekt. SKUTEK UTEK! Tak po tomhle krému jsem měla ještě mastnější pleť než obvykle. Připadalo mi, jako bych měla na obličeji rozetřené lepidlo :D. Rozhodně bych vám ho nedoporučila.

POZITIVA
  • ehm.... moc nevidím
NEGATIVA
  • nesplňuje co by měl
  • mastí pleť, ulepuje ji
  • cena kolem 350,- za 40 ml
  • dostupnost jen v lékárnách

Tak snad jsem napsal všechno co jsem chtěla :D .
A co používáte vy? Nechcete i doporučit nějaký dobrý hydratační krém pro mastnou pleť? :)







9 komentářů:

  1. Skvělý článek! :) Zaujal mě ten Sudocrem, který tedy podle tebe funguje! :D Seženu ho asi jenom v lékárně co? :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je k sehnání v lékárně nejspíš v sekci péče o dítě :D Jde primárně o mastičku na opruzeniny u miminek :D

      Vymazat
  2. Tomu sudocremu jsem taky nevěřila, tak jsem si na zkoušku koupila jen 60 ml a po měsíci používání mi ho sakra ubylo, takže příště si koupím to větší balení :D a je fakt, že s ním mažu všechno, akné, vyrážky po holení, vyrážky z vody atd. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Biodermu jsem jednou měla a vyhovovala mi :).

    OdpovědětVymazat
  4. micerálna voda od Biodermy je fakt skvelá vec, ja som mala tu ruzovu tusim sensitive..a ta bola skvelá....

    príd na giveaway: na môj blog littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. A ja ti zas rada doporucim peeling Bioderma hydrabio gommate. Na eshopu Biodermy stoji 229 kc a je vyborny. Plet mam krasne hladkou a nepne.

    OdpovědětVymazat
  6. sadu od Biodermy používám už nějaký ten rok a jsem s ní naprosto spokojená.. každopádně máš pravdu, že ceny nejsou úplně nejnižší, jenže já mám tu kliku, že mamka pracuje v lékárně a mám tak véélikou slevu :) naštěstí :D

    mimochodem pěkný příspěvek a blog, sleduji ;) mrkni ke mně :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat