Štítky

8. 8. 2012

Nothing scares me anymore...

Aj caramba,
tak si tak říkám, že to sem píšu pro srandu králíkům. S ohledem na statistiku blogu jsem měla prvního návštěvníka! S ohledem na podrobnější statistiku, kterou Blogger nabízí byl z Německa. No tak doufám, že si početl. Česky! :D Možná že píšu tak nudně, že to ani nikoho nepřiláká. SHIT HAPENDS :D Tak tu aspoň můžu napsat, že lepší než všechny ty vodičky od Biodermy a Sudocremu a Alp a vůbec veškeré osazenstvo mé denní péče o pleť je dát si tak dvoutýdenní detox bez malování! FUNGUJE TO! Můj obličejík, jindy spíše připomínající měsíční krajinu je hladký jak dětská prdelka! I sweare! To ale neznamená, že bych vám (sobě spíš teda :D) radila, abyste se nemalovaly. Malujte se a radujte se :)

I always wanted to get higher than the Empire state building!

5 komentářů:

  1. Jojo, není nad pár dnů bez makeupu, funguje to i na mě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dost začarovanej kruh, kdo jednou použil make up už není schopen dat ho z ruky :D

      Vymazat
  2. Juch! Konečně někdo kdo je na tom jako já :D v začátcích, s minimální sledování i návštěvností :D nemyslím to zle, ale říkala jsem si, jestli jsem jediná nebo what the fuck?? Pro zvýšení tvé návštěvnosti se přidávám ke tvé sledovanosti :) snad to bude vzájemné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od teď jsem tvým věrným čtenářem! :D Doufám že tohle období začátků někdy zmizí! :D

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat