Štítky

14. 8. 2012

New in, no jo budu se trochu opakovat :D

Takže, stejně jako včera tak jsem i dnes a možná i zítra vyvětrala/vyvětrám peněženku. Tak se můžete podívat čím vším jsem se obohatila :)

  1. Deodorant Playboy "play it rock" (ani nevím, proč jsem si ho koupila, prostě stál v regálu a pak byl najednou v mém košíku :D )
  2. Denní krém s kozím mlékem Ziaja (řekla jsem si, že jednou si nějakej hydratační krém na obličej koupit musím!)
  3. Dvoufázový odličovač Ziaja (už jsem ho jednou použila a je prostě famózní! těšte se na srovnání s jiným dvoufázovým odličovačem z Yves Rocher!)
  4. Mask of magnaminty (již jsem o ní psala a ještě určitě napíšu, ale to až s ní budu větší kamarádka)
  5. Bubblegum (vskutku nádherně voní, ale jinak je to prostě růžovej cukr :D )
  6. Alverde kofeinový šampon proti padání vlasů (protože všude nacházím svoje vlasy :D)
  7. Alverde peeling proti celulitidě (chtěla jsem nějaký tělový peeling a tenhle byl levnější, než obyčejný peeling na tělo, takže jsem zamhouřila oči nad tím přídomkem "proti celulitidě" :) )
  8. Gelové linky se štětečkem Essence (protože každý píše, že je to levný zázrak, btw v Pemi mi daly za nákup Essence lesk na rty zdarma! )
  9. Tričko z H&M
  10. Mint top z H&M a gumičky a s naušnicemi
Tak tím dnes končím, ale určitě se napravím a už konečně napíšu něco smysluplného :D
Líbí se vám můj "nákupní košík"? :D Asi bych měla ten blog přejmenovat na "Shopaholic fairy" :D
BTW už mám 10 followers! Jo je to trapně malej počet, ale mě to neskutečně potěšilo a jsem ráda za každou novou duši :) <3 Trochu mě lechtá myšlenka prvního a snad ne posledního Giveawy, to znamená, že by měl každý z mých followers 10%ní šanci vyhrát :D Tak kdyžtak napište co byste rádi v giveaway měli :)

Vaše Blue fairy <3

2 komentáře:

  1. Pěkné věcičky jsi pořídila :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé věci sis pořídila :) Hlavně to tričko a mint top!♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat