Štítky

8. 8. 2012

Wish list n°1

Tak minimalistka vskutku nejsem, ale proč si nekoupit něco pěkného na sebe a kosmetiku k tomu že? Doufám, že to zase nepokoním jako vždy, když si chci něco koupit a neutratím všechno za jídlo :D.

minimalistické to není
  1. Kalhoty, protože jsem sukňová a trpím zásadním nedostatkem kalhot, takže mi bývá na podzim dost často zima.
  2. Boty protože prostě a jednoduše miluju hnědý boty! (není na nich vidět bláto)
  3. Enzymatický peeling od Ziaja. Na ten jsem hodně ale opravdu hodně zvědavá, protože všude na internetu píšou jaký je to poklad. Stejně mám pořád trochu averzi ke kozí kosmetice:)
  4. Maska od Lush Mask of magnaminty. Doteď jsem od Lush nic neměla, protože jsem se bála vejít do jejich obchůdku, ale to napravím a nejspíš nezůstanu u jediné položky :D
  5. Tričko, protože černých tílek není nikdy dost.
  6. Košili s límečkem, protože zatím žádnou takovou nemám!
  7. Řasenka They are real od Benefitu, protože je to ta nejlepší řasenka na světě a určitě na ní udělám nějakou recenzi! 
  8. Tangle teezer protože už 4 roky používám dřevený hřeben s pocitem, že je přírodní, ale vlasy mi tak zdecimoval, že si raději koupím, něco z plastové růžové hmoty! :)
  9. Světřík s "polka dots", aby mi nebyla na podzim zima.
  10. A nakonec kabelka Maisy´s z Paul ´s boutique, protože nad ní slintám už tak dlouho, že si ji musím koupit!!

Žádné komentáře:

Okomentovat