Štítky

11. 8. 2012

Nakupování metla lidstva...I want to shop till I die!

Ahoj,
tak zítra se konečně vracím do Prahy a to i s malým obnosem peněz k utracení. Nehorázně se těším, že si dám "shopovací" týden :D Tak pak určitě udělám nějaký ten New in post :D

Co a kde rádi nakupujete? Já nakupuji nejraději ve slevách, ,ale to asi každý, že? :D
Já určitě navštívím Lush napsala jsem si nehorázně dlouhý seznam, co všechno si tam musím koupit!

Máte už s některým z těchto nebo i jiných výrobků zkušenosti? 
  1. Fresh farmacy (čistič pleti :D )
  2. Bubblegum (scrubík na rty) 
  3. Mask of magaminty (čistící pleťová maska)
  4. It started with a kiss (balzámek na rtíky)


Potom se nejspíš nechám strhnout mainstreamem a zajdu do obchůdku Ziaja. Ne že bych chtěla být cítit po kozím mléku, nebo co všechno výrobky od Ziaji obsahují, ale články ostatních blogerek ve mně vytvářejí dojem, jakoby byl každý produkt malý zázrak.

No a to bych nebyla já, abych se nepodívala do HM, Zary a blah, blah, blah.....

Jo a podívám se do Brna! Dá se tam nakupovat?

Takže dneska jen krátký a nezáživný článek o věcech z blízké budoucnosti! :)

11 komentářů:

  1. Fresh Farmacy na mě nefunguje, ale MoM je dokonalá, můj oblíbený čistící produkt. <3
    Snda ji seženeš, bývá poářád vyprodaná. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že se v Brně dá nakupovat. Já byla ve Vaňkově galerii a nevěděla jsem kam dřív skočit :D Tak hezké nákupy :)

    http://www.mujer.pise.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si to tam a pak se pochlub, cos pořídila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si nákupy :) A pak nezapomeň napsat, co sis všechno koupila :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. zbožňujem nakupovanie ako každá normálna baba a hlavne zľavy :) teším sa na ďalší tvoj shoppoholicky post :))) uži si to
    Ak sa niekedy budeš nudiť a budeš mať čas, prídi ma podporiť na môj nový blog :) vďaka Alex
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj.)) sukně se dá nosit obouma způsoby, popravdě nevím pro který byla primárně ušitá.. asi spíš jako boková, ale to bych taky mohla lhát

    blesitrh.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jestli budeš chtít v Brně zabrouzdat do Zary tak pozor. V Neděli mají zavřeno. Nebyla jsem moc nadšená když jsem tam jela jen k vůli toho a nic :D Jinak přeju hodně štěstí s blogem :)
    http://daniellechaotically.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedu tam ve čtvrtek tak snad bude otevřeno, jinak do Zary se určitě podívám :)

      Vymazat