Štítky

9. 8. 2012

Řasenka Benefit They´re real, jak to vypadá v reálu?

Zázrak řekli by jedni, zázrak řekli by druzí. A co říkám já? K They ´re real mám hodně zvláštní vztah. Jako k dítěti. Miluji ji i když mě docela zlobí. A jak že to sní je?
víčko je kovové, lahvička plastová

POZITIVA: 

  • Když je nově otevřená tak se velmi snadno nanáší.
  • Není parfemovaná.
  • Řasy obarví, zhustí a neskutečně, ale opravdu neskutečně prodlouží. Mám hodně rovné řasy, takže používám kleštičky a hodněkrát jsem se s ní dokázala nalíčit tak, že mi řasy dosáhly až k obočí, když jsem vykulila oči! :)
  • Hezký a praktický obal, v krabičce návod jak používat.
  • Vydrží celý den. Neobtiskává se a nedělá žmolky. Pokud to s ní vyloženě nepřeženete tak neslepuje řasy.
NEGATIVA:
  • Velmi špatně se odličuje, bez dvoufázového odličovače je to zhola nemožné. 
  • I přes špatné odličování není voděodolná. Při delším kontaktu s vodou dělá pandí oči.
  • Občas mám pocit, že mám na řasách umělou hmotu. Je trochu silikonová.
  • Na můj vkus rychle vysychá. Řasenky od Clinique mi vydržely kolem půl roku zatímco They´re real sotva tři měsíce.
  • Cena, stojí asi 700,- v Sephoře.

všimněte si, že už je trochu zaschlá na víčku (mám ji cca 2 měsíce)

Skoro to vypadá jakoby negativa převyšovala pozitiva, ale já nejsem schopná se jí vzdát! I přes tu cenu (jsem snob já vim! :D). Na kosmetiku Benefit jsem zatížená, ale pokud by se našla dobrá duše, která by mi doporučila levnější a lepší řasenku určitě bych se nezlobila ;). A co si myslíte vy? Koupili byste si ji?

6 komentářů:

  1. Nekoupila :D Je hrozně drahá, řasenkusi kupuju za 100,- a mám ji taky na 2-3 měsíce :) Každopádně vypadá zajímavě, ale ta cena se mi vůůbec nelíbíí :D

    http://diaryofmony.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si ji nekoupila, protože je na mě fakt hooodně drahá :D Vypadá sice zajímavě, ale je fakt, že těch pozitiv je míň jak těch negativ, takže i z tohodle důvodu bych si ji nekoupila :/ ;)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. OMG, 700 čk (cca 28 eúr)?! Ja som zase škrob :D! Aj keď 9-10 eúr (cca 200-300 čk) je tiež dosť, ale s Maybelline žltá originál je najsuper a som od nej závislá. Od kedy ju mám, nemienim ju vymeniť! ;).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. u mě recenze taky http://themonnmon.blogspot.cz/2014/05/rasenka-benefit-theyre-real.html , ale příště už si ji asi nekoupím, protože stejnou službu mi dělají řasenky l´oreal za poloviční cenu :)

    OdpovědětVymazat